پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119030
در حوزه نظامي تحريم‌ها را بي‌خاصيت کرده‌ايم / حوادث مهمي را پيش رو داريم
تاریخ انتشار : 1393/07/06 09:13:23
نمایش : 939
سردار حاجي‌زاده با تاکيد بر اينکه با وجود تحريم‌ها امروز در حوزه نظامي خودکفا هستيم گفت: پيشرفته‌ترين رادارها، موشک‌ها، هواپيماهاي بدون سرنشين و تانک‌ها، در داخل کشور توليد مي‌شود که اين توفيقات به واسطه روحيه جهادي شکل گرفته است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي؛ سردار سرتيپ پاسدار اميرعلي حاجي‌زاده فرمانده نيروي هوا‌فضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صبح امروز(شنبه) در آيين گراميداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصيلي 94-93 دانشگاه علوم پزشکي بقيه‌الله (عج) در جمع مسئولان، اساتيد، مديران گروه‌هاي آموزشي و دانشجويان اين دانشگاه با بيان اينکه دفاع مقدس انقلاب اسلامي و کشور ما را بيمه کرد گفت: اگر پايمردي، استقامت و اقدامات شجاعانه دوران دفاع مقدس نبود يقينا در سال هاي گذشته با حوادث و جنگ‌هاي بزرگي مواجه مي‌شديم.

وي افزود: بزرگداشت دفاع مقدس 8 ساله ملت ايران و هر آنچه در اين خصوص وجود دارد نه تنها مربوط به گذشته نيست بلکه با امروز و فرداي ما ارتباط دارد.

فرمانده نيروي هوا فضاي سپاه تصريح کرد: به اين خاطر از جنگ به عنوان دفاع مقدس نام مي‌بريم که در ائتلافي نانوشته بيش از 30 کشور متحد شدند تا با انقلاب اسلامي مقابله کنند و اسلام را با شکست مواجه نمايند اما ايستادگي و پايمردي ملت غيور ايران در شرايطي که تنها 20 ماه از پيروزي انقلاب اسلامي مي‌گذشت دشمنان را در دستيابي به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشت.

فرمانده نيروي هوا‌فضاي سپاه با بيان اينکه آرمان، فرهنگ و ادبيات دوران دفاع مقدس موجب الگو شدن انقلاب اسلامي گرديده است گفت: امروز انقلاب اسلامي در قلوب مظلومين جهان رسوخ کرده و روز به روز در حال گسترش است.

وي در ادامه خطاب به دانشجويان اظهار داشت: شهدا دست نيافتني نبوده هر کدام از شما اگر راه و منش آنها را در پيش بگيريد مي‌توانيد همانند آنها بشويد.

سردار حاجي‌زاده با اشاره به خلق وخو و فضائل اخلاقي شهيد حسن تهراني مقدم اظهار داشت: برخي تصور مي‌کنند که اگر امروز روحيات مومنانه و جهادي را در پيش گرفتيم بايد همه چيز را کنار بگذاريم، اگر بپذيريم که اول پاسدار و مدافع انقلاب اسلامي هستيم و سپس دکتر، مهندس و خلبان، مي‌توانيم اتفاقات خوبي را رقم بزنيم.

فرمانده نيروي هوا‌فضاي سپاه خاطر‌نشان کرد: پايه گذار تمدن جديد اسلامي که مقام معظم رهبري (مدظله العالي) صحبت مي‌کنند شما هستيد، به شرط آنکه بخواهيد و اطمينان داشته باشد که مي‌توانيد همان‌گونه که شهيد تهراني مقدم کارهاي نشدني را با ايستادگي و پايمردي شدني کرد.

وي با تاکيد بر اينکه با وجود تحريم‌ها امروز در حوزه نظامي خودکفا هستيم گفت: پيشرفته‌ترين رادارها، موشک‌ها، هواپيماهاي بدون سرنشين و تانکها، در داخل کشور توليد مي‌شود که اين توفيقات به واسطه روحيه جهادي شکل گرفته است.

فرمانده نيروي هوا فضاي سپاه با بيان اينکه نبايد به حداقل‌ها اکتفا کنيم گفت: ما حوادث مهمي را در پيش رو داريم و مي بايست پذيراي مسئوليت‌هاي مهمي باشيم.

سردار حاجي زاده با بيان اينکه تمامي معادلات دشمن بر‌هم خورده است گفت: امروز دنيا در برابر ما صف‌آرايي کرده و به تناقض افتاده است و چه افتضاحي بيشتر از اين که دشمنان داعشي که در سوريه مي‌جنگند را به عنوان تروريست خوب و داعشي که در عراق مي‌جنگند و به عنوان تروريست بد معرفي مي‌کند.

وي تصريح کرد: در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان و شهداي ما فرهنگي را توليد کردند که امروز در غزه، لبنان، سوريه، عراق و يمن رسوخ پيدا کرده و شاهد آن هستيم.

فرمانده نيروي هوا‌فضاي سپاه در پايان با بيان اينکه در حوزه نظامي تحريم‌ها را بي‌خاصيت کرده‌ايم خطاب به دانشجويان گفت: وظيفه شما است که امروز در حوزه کاري خود الگوي ايراني اسلامي را يافته و بدون راضي بودن به حداقل‌ها در آن مسير گام برداشته و اثر گذار باشيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html